Garantie
Een goede kwaliteit van mijn producten vinden wij erg belangrijk, zodat je zowel nu en later ervan kunt genieten. Daarom behandelen wij alle producten met liefde, verpak ze goed en doen ons best om ze onbeschadigd bij je aan te leveren.Toch komt het wel eens voor dat er iets beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek dit aan ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan dragen wij kosteloos zorg voor vervanging. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact met ons op via info@koestert.nl.
Verkeerd artikel ontvangen?
Ondanks dat wij bestellingen met veel liefde verwerken, kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Mail dan naar info@koestert.nl en wij zorgen dat je snel en uiteraard kosteloos het juiste artikel ontvangt!
Klachten
Is het niet zo gegaan als gepland of zoals je had verwacht? Dan raden wij je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@koestert.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Is de klacht na contact met ons niet goed afgehandeld? Dan kun je de klacht in dit geval voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (https://www.degeschillencommissie.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).